برگزاری اولین کارگاه بازاریابی و فروش در دوره مدرسه تابستانه کسب و کار

اولین کارگاه بازاریابی و فروش در دوره مدرسه تابستانه کسب و کار با تدریس دکتر داوود احمدی برگزار شد.

دکتر داوود احمدی نویسنده، مشاور و مدرس کسب و کار در این کارگاه با اشاره به این که بازاریابی درک درست نیاز مشتری است، افزود: تقاضا در طول تاریخ مراحل تولید محور، محصول محور، فروش محور را طی و اکنون در مرحله بازار محور می باشد.

وی واژه مارکتینگ را به معنی بازارپردازی دانست که توجه به نیازها است و گفت: خیلی از کسب و کار ها وارد عصر بازاریابی نشدند و نیاز مشتری برایشان مهم نیست که این یک فرصت و فضا برای کار بازاریابی گسترده است.

مدرس کارگاه بازاریابی و فروش ادامه داد: در بازاریابی وارد رقابتی می شویم که مشتری را به رضایت برسانیم.

دکتر احمدی گام های کلی برنامه ریزی بازاریابی را شناخت، خلق و ارائه برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *